Drömfabriken

Herregud vad jag har drömt knasiga drömmar i natt! Det mesta är bortglömt, man minns ungefär en kvart efter att man vaknat. Sen.. Gone! Det var iaf a man som sa hur mycket han älskade mig. M var där med mig och jag förklarade att det redan fanns någon i mitt liv. Men hur ska jag kunna gå vidare härifrån, undrade han då. Tja tänkte jag, det är ju inte mina bekymmer. Detta är det enda jag minns. Men det var ju roligt att få vara lite eftertraktad! Haha.

Nehe, back to reality. Snart zumbadejt med L. Vi ska smida planer inför 4 maj. Och vad händer då?! Ja det kan man fråga. Då ska vi köra lite performance på lilla torg i Kristianstad!! Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0