Ett förlåt

Jag vill säga att jag inte menar att göra någon ledsen med att jag skriver. Anledningen till att jag befinner mig där jag gör är eftersom att jag vill och har valt det. Ibland mår man bra och ibland mår man mindre bra. För att kunna uppskatta det som är bra så måste det även finnas dåligt. Det jag skriver är sånt som alla känner ibland. Jag är medveten om att saker och ting tolkas olika, mina inlägg är många gånger tankar som är just det.. tankar. Tankar som i slutändan får en att uppskatta det man har. Att jag skriver är för att jag mår bra av att skriva. Jag gör det för min egen skull. Jag vet att jag kan skriva väldigt utlämnande, men jag berättar aldrig hela sanningen. Så snälla ni som läser. Läs inte in för mycket i min blogg.

Och så vill jag skriva förlåt. För att jag har gjort någon ledsen.


Kommentarer
Postat av: Minna

Du väljer att skriva av dig och det ska folk respektera, annars kan dom sluta läsa. Sättet du skriver på är precis som du nämner - tankar och formuleringar som uppkommer just då och dessa kan tolkas på 100 olika sätt. Om man inte vill vara helt ärlig, då skriver man det folk vill höra eller utelämnar vissa delar av verkligheten, men en blogg är personlig och till stor del till för att skriva av sig om känslor, tankar och ens vardag. Som t.ex. Priscilla som skriver så jäkla bra - läs och sug åt dig av hennes ärlighet ur hennes blogg! I admire you<3

2012-04-16 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0