Hypokondri

Blir så förbannad på sjukvården som får en att känna sig som en hypokondriker när man efter tre veckor av infektion inser att man nog får ringa till doktorn. Har man ingen feber och orkar vara uppe så är det inget fel på en. Man får vara hemma och vila lite. Ja men är dem helt pantade i huvudet eller. Jag är inte direkt den som stannar hemma från jobbet utan diagnos, och när jag är på jobbet kan jag inte gärna sätta mig på röven och säga att jag faktiskt inte kan göra så mycket eftersom att jag måste viiiila. Feber hade jag inte sist heller, då skulle jag bara viiiila. Det visade sig en vecka senare att jag hade kraftig halsfluss och smittade ner hela familjen. Fick iaf en tid efter långt om länge. Får jag att det inte är nåt fel på mig så kommer jag nog mest vilja slå in pannbenet på någon. Argeinlägg, detta är anledningen till att jag inte ringer till doktorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0