Långhelg, vad är det?

Dagarna bara försvinner. Gårdagen hann jag knappt uppleva innan den var slut. Den började riktigt dåligt men slutade väldigt bra. Och jag vaknade på soffan kl 4, hade antagligen somnat av ren psykisk utmattning. Vädermänniskan i mig blev glad när hon gick upp idag, trots detta ser jag inte alls fram emot den här dagen. Hur vore det om en annan också hade fått uppleva lite långhelg?! Nej, vad är det för nåt. Två, max tre, absolut max tre, dagar i rad. Så ser mitt liv ut. Ytterst, ytterst sällan man har turen att få vara ledig tre dagar i rad. Lägg till detta bland alla för- och nackdelar så är det fan inte konstigt att man vantrivs!

Från det ena till det andra. Har riktigt ont i mina benhinnor efter den extrema Power walken hem från "förfesten" igår morse. Masserade och satt med vetekudde hur länge som helst igår, med det har uppenbarligen inte gjort nån nytta. Suck, what a day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0