Att sakna med Sverige

 
 
När jag väl är utomlands försöker jag undvika att sakna hemma för mycket. Men ibland är det helt enkelt oundvikligt. Här kommer en liten lista på vad jag alltid längtar efter någon gång under mina vistelser utanför hemlandet:
 
 
                             • Svensk mat. "Svensk mat" som i hemmamat. Inte pommes och pizza.
 
                             • Min garderob. Jag tillhör en utav dem som inte packar upp mina kläder på hotellrummets 
                               galgar, tycker att det känns rejält ofräscht vilket innebär att jag "bor" i min resväska.
 
                             • Min träning. Jag har alltid som ett mål att hålla igång min träning även när jag är på semester.
                               Har börjat sänka kraven då jag alltid gör mig själv besviken eftersom jag prioriterar annat.
 
                             • Familj, släkt och vänner. Givetvis. Oavsett vem man reser med finns det alltid någon man 
                               lämnar hemma. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0