Busy woman

Godmorgon! Alltså jag är så sjukt förvirrad idag, och då har jag ändå bara varit uppe i en dryg timme. Hade två söta som ville fira med mig igår, men tyvärr för mig så var dom båda gravida. Nej nej bara låt mig sitta ensam, gå och bli gravid sådär hursomhelst. Hehe. Nä nu har jag inte tid att sitta hör och uggla. Har duschat och ätit frukost. Dags att beta av mina nio punkter on my to-do-list.


• fixa tågkort

• ringa mecenat

• köpa blommor till mamma från pappa

• bränna skiva med morgondagens zumbamusik

• skriva ut en viktig lapp ifall jag inte får det jag ska från posten idag

• hämta lappar till morgondagen nere på gymet

• fixa doppresent

• slå in massa paket

• kolla efter en kofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0