Låt det bara vara över

 
Usch, vaknade med hemsk huvudvärk och en begynnande förkylning. Får dessutom sjukt mycket ångest när jag kommer på mig själv med att sitta och tänka på jobbet. Mår riktigt dåligt av det så jag fattar inte varför jag tvunget ska plåga mig själv. Jag tror att mina hjärnhalvor ligger i fejd med varandra, ena delen ger ångest och den andra försöker vara realistiskt och saklig. Borde nog lyssna lite mer på den som säger att har jag stått ut i sex år så borde jag kunna stå ut två kvällar till. Igår när jag satt i bilen på väg till jobbet såg jag en fruktansvärt oinspirerande arbetsdag framför mig, tog jag mig igenom den så tar jag mig igenom även denna. Snälla låt dessa två dagar bara ta slut! Längtar efter att kunna sätta fokus enbart på min nya framtid och inte på en massa gammal skit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0