Spontana Sara

Hej och hå. Har suttit med mitt cv heeela dagen idag känns det som. Har även insett att jag var väldigt bra på att skriva redan för några år sedan *skrytskryt*. Känner en hel del "Oj, det kommer nog ta ett tag att komma in i pluggtänket!", givetvis blandat med förväntansfull pirr-i-magen-glädje. Behövde hur som helst ta en paus ifrån all text så jag varvade skrivandet med iTunes, ny och gammal zumbamusik, mailande och andra diverse saker. Trots många bollar i luften var kroppen fruktansvärt rastlös så jag och Babe tog värsta promenaden. Hämtade ut paket med nya håroljan, handlade det sista till resan (tror jag) och vattnade blommor till mami. Nu är jag hemma och trött lite varstans. Åter till skrivandet!


Kommentarer
Postat av: fru Wihlborg

Och inte vinkade ni....

Svar: Oj! Flåt milano, har inte sett dig. Jag är ju lite sneögd!
Sara Evelina

2012-08-02 @ 19:05:38
Postat av: fru Wihlborg

:-) satt i bil och vinkade som en tok men ville inte tuta. Du såg så sammanbiten ut nere vid Osby pizzeria :-)

Svar: *Vinkar för fullt* här hemifrån. Var ju kvavt som i turklandet ;)
Sara Evelina

2012-08-02 @ 20:00:14
Postat av: fru Wihlborg

*vinkvink* <3
Ja räligt kvavt... Säkert därför jag mår illa.
Trevlig resa fina du!
Kram kram

2012-08-02 @ 20:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0