Times are changeing




Heeeej på er!!!!! Vad lat jag har varit idag. Både lat och sjuuukt effektiv. Fått oväntat många positiva besked idag, även det som till en början verkat bli problematiskt slutade på bästa sätt. Nu ska jag inte sitta här och skryta alltför mycket, än är inte sista spiken slagen. Men framtiden ser ljus ut, och det är med en hel hjord fjärilar i magen jag entrar den. Eller vad säger man om fjärilar? Hjord? Stim? Skock kanske. Många i alla fall. Hur som helst så har jag lite att stå i så någon utförlig historia om mina två veckor kommer ni inte att få. Inte någon historia överhuvudtaget. Inte idag. Nu ska jag hem till mami min mami. Puss


Kommentarer
Postat av: J

Vad roligt att allt går bra för dig gumman! Du är värd det bästa. Och vad roligt att du äntligen är hemma!! :) Vi måste ses <3

2012-08-20 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0