Världens bästa



Godkväll! Eller kanske godnatt? Var blev den här dagen av? Har haft en alldeles spektakulär dag idag, blev väckt av mobilen som ringde. Flyttad intervjutid, passade mig väldigt bra! Tandis gick utan problem, så grymt skönt att det är ett år till nästa gång!! *kan man synda med lite socker igen* Skyndade ner till ny arbetsplats där det skrevs papper och gjordes en rundtur. Fick huka mellan hyllorna då jag gick omkring, vill själv meddela chefen innan vissa andra pratar.. Men det känns förbannat skönt! Den ekonomiska faktorn kommer att lösa sig. Har ju haft det som ett litet motto de senaste månaderna, Det löser sig! Och det känns verkligen som att det gör det! Direkt vidare till nästa, svetten lackade när jag idiotkörde från det ena stället till det andra! Hade en Intervju som varade i dryga tio minuter. Hur tolkar man det?! Visade i alla fall upp mig och passade på att köra en runda till Ikea. Handlade alldeles för mycket, har en tendens till att göra det.. Går omkring i denna säljfälla och hittar alltid nåt "åh-vad-bra-å-ha"! En sovrumslampa i alla fall!!! Stressade hem, då jag gick runt alldeles för länge i paradiset, och slängde ihop lite fläskytterfilé bara sådär. *Mästerkocken*. Anyways, vilken lång historia detta blev!

Mina fantastiska kollegor dök upp hos mig ikväll, vi hade lite avtackningsfest och jag blev så jävla glad att dom kom hit! Hör ni det!? Kunde stannat hela natten, jag är ju ensam i natt ändå! Fast man ska ju sluta på topp. Vi hade vadslagning ang anländning av bebis. Hoppas jag prickade rätt, det står ju flera flaskor vin på spel! Viktigare än massa ungar ju ;) nästan!

Titta! I love you, och jag kommer att sakna er så sjukt mycket!




Kommentarer
Postat av: fru Wihlborg

<3
Ja vi skulle ha stannat, förlåt!
Vill gärna ha en kopia på listan sen.
Hoppas du är pigg idag och har ringt ditt samtal.
Tack för en supermysig och varm kväll!
Kram!

2012-08-22 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0