Behövde nog sova



Skulle åka nio, vaknade tio, fick åka elva. Började alltså dagen med en gammal hederlig försovning, känner trots detta inte mig utvilad och har mest ont i huvudet. All snö gör ju inte saken bättre heller. Okej hellre snö än regn, men jag som tidsoptimist är sjukligt irriterad på att allting tar dubbelt så lång tid än vad det vanligtvis gör. Och hur roligt är det att gå omkring i sju lager kläder och ändå frysa? Inte roligt alls. Jag är en riktig vinterdeppare som helst av allt hade velat låsa in mig och inte gå ut på ett par månader. Mina heels samarbetar nämligen inte så bra med den här årstiden. Inte min kropp och sinne heller. Usch, men så får jag ångest av att tänka på det viset. Behöver röra på mig. Det ENDA positiva är att luften är frisk. Nej hu, tacka vet jag sommaren när man inte behöver ha så mycket kläder på! Summering, vintern ger mig ångest. Nog talat om det hemska vädret. För övrigt behöver jag färga mitt hår men jag har för tillfället inte råd. Så vill ni starta en insamling går det alldeles utmärkt, skicka ett meddelande bara så berättar jag var det går bra att sätta in pengarna. Alla bidrag mottages varmt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0