Different things match with different people




Jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu. Jag vet att jag gnäller och klagar lite emellanåt, försöker tänka positiva tankar alltid men ibland går det ju mer motigt än annars. På något underligt sätt tror jag att det ger mig min energi. Gnäll gnäll, och sen är det bra liksom. Så har jag hämtat andan och rensat kroppen, och tvingar mig själv att bara göra. Så gör jag och växer en liten centimeter varje gång. Jag längtar lite tills att detta är mitt liv. Jo visst detta är ju mitt liv, men mer mitt liv på det sättet att det är mitt yrkesliv. Tänk att få arbeta med att övervinna hinder, växa som person och få betalt till på köpet! Vara en yr höna med million things going on kommer jag nog alltid att vara, men vara det och ändå veta var man hör hemma. Tänk det ni!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0