Stel som en pinne



Idag hade jag kunnat offra min ena fot bara jag hade fått stanna i sängen. Riktigt trött och ont i varenda muskel. Jag älskar träningsvärk, det brukar jag mena när jag säger det, men det var ett tag sen jag hade riktig träningsvärk. Åh ni vet när det stramar så mycket i låren att man knappt kommer ner för trappan! Jo jag gillar det, men jag gnäller lite samtidigt. Mest inombords. Tycker synd om mig själv. Varför då kan man undra?! Gör ju det för min egen skull. Söndagen gjorde mig i alla fall sjukt pepp på mer träning! Behöver någon som säger åt mig att köra lite till. Lite mer. Hade planer på att reprisera det hela imorgon men det visade sig bli några timmars arbete istället. Det kan man ju inte må dåligt av. Tjäna pengar istället för att göra av med. Eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0