Utkast: Dec. 09, 2012



Jag har ett problem. Ett stort jävla problem, alltså ni anar inte! Måhända att det är ett i-landsproblem, och inte ett problem av riktigt allvarlig kaliber. But still. My issue då, som ni alla vet så mobilbloggar jag i allra första hand. Detta eftersom att jag inte springer runt med ett platta eller exempelvis portabel Mac i handen dagarna i ända (julklapp någon?). Däremot är min käre följeslagare fröken telefon ofta lite klistrad i handflatan, alltså ypperligt i de fall inspirationen faktiskt infinner sig och ett litet inlägg blir till. Men fetaste problemet för tillfället är ju som jag tidigare påtalat det faktum att bloggappen är helt efterbliven och inte alls vill fungera. Nu, mina kära vänner, är carbonaran uppäten och arbetet kallar åter. Vi hörs kanske ikväll. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0