Vilket kaos



Den här kaosartade dagen inleddes med försovning, hade ändå ställt tre alarm för att jag skulle hinna upp i riktigt god tid och förbereda. Så det var mycket tacksamt att bli väckt av en kollega idag. Verkligen. Följaktligen har den här dagen varit helt upp och ner, människor är fan inte kloka alltså. Det känns som att mitt hår står åt hundra olika håll, men det gör det i alla fall inte. Jag kollade mig i spegeln för att vara på den säkra sidan. Nu önskar jag att klockan kan slå sex så att jag kan få gå hem. Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att ha någon ro till att skriva mer idag så jag säger det redan nu. GOTT NYTT ÅR ! Vi ses på andra sidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0