Helt off

Alltså jag har ju blivit helt off här i bloggvärlden. Inte bara bloggvärlden, medievärlden over all. Jag hade kunnat säga att det var bättre förr, men det är nog jag som har förändrats. Ja inte bara jag då, jag begriper ju att utvecklingen bara springer ifrån mig och mina små ben! Men att jag har förändrats i den bemärkelsen att jag har femhundrasjuttioelvamiljoner andra saker att hålla i huvudet. Fokusen jag hade velat ha på en sak ska plötsligt delas med tre andra saker. Så säger dem att jag är snurrig i huvudet. Ja men weird, undrar varför!?

Anyway! Har bestämt mig för att jag ska skärpa till mig och köpa lite lipstick. Har haft en undermedveten åsikt om att jag känner mig som kärring om jag använder läppstift, att det då inte passar mig och min image. Men jag passar ju visst i detta klet! Får väl börja lite försiktigt, behöver inte bli crazy nu på direkten.

Vilka är bra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0