Aiaaiaii

Iiiih jag bara njuter av att vara ledig imorgon. Egentligen hatar jag att leva efter devisen att jag överlever tack vare mina lediga dagar. Men nu är det ju som det är. Den här eftermiddagen har jag bara varit. Åt taco och kollade på Bridesmaids. Tyckte om den men inte tillräckligt. Har haft enorma förväntningar på den filmen, vet egentligen inte varför men det var kanske ojust av mig. Det var ändå ganska mysigt att kunna titta på film innan klockan slagit midnatt, så att den inte levde upp till mina höga förväntningar gör inte så mycket. Imorgon blir det annat liv i luckan. Jag och sis tar med oss mami ner till Malmö och kör en helkväll. TGIF, crazy mojitos och en jävlar massa salsa. Eller ja, det är i alla fall det vi hoppas på! Så lite nya kläder kanske, lite fejk och lite oplanering. Ah låter fab. 
 
 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0