Älskar att bara vara..

Varit hos bästa mamma och pappa ikväll och hämtat väskor till låns. Kliade mig fundersamt i huvudet när jag insåg att jag stod med två stora resväskor och världens minsta bil. I vilken bagageluckan ej fungerar. Men hem kom jag och åter till nuet. Den här veckan känns så onödig  på något sätt. Inte onödig på det viset att jag lika gärna kunnat jobba, oh no, men onödig på det sätt att man bara går och väntar. Och väntar. Och väntar. Väntar in helgen som ju faktiskt kommer fortare än man tror, men inte alltför många bokningar blir det i alla fall. Skönt på ett sätt ändå, att bara vara. Men mitt problem är att jag älskar att bara vara, i någon timme.. sen klättrar jag på väggarna. 

Kommentarer
Postat av: fru Wihlborg

Lär dig koppla av och njuta av lugnet. Meditation eller nåt ;-)
Hoppas du får en lovely resa!
Kramen!

2012-07-31 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0