Barnvaktar

Läser och sjunger och äter lite vattenmelon. Jag och boysen tog en runda minigolf och jag har nog aldrig varit så sjukt dålig. Hittade tekniken på sista hålet, så dags kan man ju tycka. Cyklade en runda till Båstad tidigare idag, love that city. Kan man ens kalla det för city?! Gick omkring nere i hamnen och önskade solsken, blev dock inte bönhörd utan vi fick så glatt cykla hem igen. Apropå båstad förresten, skulle ju på brasseveckan där. Som vanligt är jag för sent på det. Onsdag till lördag har det varit massor med aktiviteter, full agenda, men här kommer jag sista dagen och tror att det fortfarande ska vara all busy. Jo det kunde jag ju tro, det satt ett litet band och spelade sambamusik. Blir lycklig när jag hör de tonerna och benen börjar liksom att dansa av sig själv. Har dagdrömt lite om cuba café och karneval i rio sen dess. Nu fick jag ett par naglar i pannan så jag tolkar det som ett tecken på att runda av. Hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0