Bastu

Precis tryckt i mig en fransk hot dog och sitter i vår sjukt bastuvarma bil. Acn funkar lite när den vill och för tillfället håller vi på att kvävas ihjäl. Efter ett par timmar med fotboll blev jag rastlös utav bara helvete och funderade starkt på att börja handla i kiosken för att det skulle hända nåt *fem år*. Köpte dock inte mer än en hamburgare, men efter att även ha tryckt i mig en flottig korv räckte detta för att få ångest. Mår illa av mig själv efter all skit jag har ätit ett par dagar. Jag är en sån person som mår som bäst av att äta hälsosamt året om, inte skippa livsstilen under semestern för att "njuta". Ärligt talat så njuter inte jag av att släppa allt det jag byggt upp för att fetta ett par månader under sommaren. Nej hellre morotsticks än en gräddig prinsessbakelse. Med det säger jag inte att jag alltid väljer det alternativet, men jag mår bäst av det. Nu körde vi in i värsta ovädret, I'm serious. Jag som har varit hemma och hämtat solhatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0