Den som lever får se

Huu sitter på bussen in till stan och fryser. Det är väl själva den att man ska behöva åka hela vägen till amerikat för att inte frysa fissen av sig. Okej that's a lie. Åker inte längre än till Turkiet, fast jag är inte direkt mindre glad för det. Det ska bli sjukt gött med fjorton dagars fyrtiogradig värme. Underbart. Knaprar på sista moroten som jag köpte innan avfärd, hungrig som en varg och lite morötter är perfekt att slänga i sig vid såna här tillfällen. Tog lite foton och tänkte att jag skulle se porrig ut. Misslyckades. Såg antingen drogpåverkad eller barnslig ut. Funderar vidare på om jag ska göra något åt de små grå idag eller om jag ska avvakta. Då snackar vi inte om små grå i den bemärkelsen att man shottar dem, vi snackar att man dödar dem med pigment. I ärlighetens namn är jag inte grå, det bara känns så. Och så säger barn det till mig. Men barn ljuger ju, det vet väl alla!? Vad glad jag är att jag valde att åka kommunalt idag, enormt mycket tid för filosoferande. Dessutom hörde jag ryktas att set kanske vankades ett glas vin ikväll. Eller två. Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0