Denna dag

Halleda. Dagen började alldeles underbart med en försovning, vaknade med ett ryck när klockan var tio över sju. Började klockan sju. Vaknade av mig själv och inte av ett telefonsamtal i alla fall. Hu, tänk att vakna av chefens ljuva stämma. Nä tack. Men därefter har arbetsdagen fortsatt vara lite tokig. Den slutade med att jag sa upp mig. Yes, nu är det gjort. Känns som att det var rätt beslut att ta. Köpte korv med bröd och skulle hem och grilla och fira med fint sällskap, egentligen inte av den anledningen men vi säger så. Det fick bli grillad korv i ugn med tanke på det förfärliga regnandet. Efter puss och kram och ses snart igen satte jag mig i bilen för avfärd mot Kristianstad och för fortsatt experimenterande i hårsvallet. Sitter för tillfället med rosa folie i huvudet och är så trött så blundar jag slocknar jag direkt. Ska bli spännande att se resultat, gav fria händer. Iiiih.

                 

                             

 

 

 

 

                            

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: J

Wihoo! Äntligen kommer du därifrån gumman. Gjorde du helt rätt i! :)

2012-07-19 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0