Fire fire in the hole

My gad var tog den här dagen vägen? Minns inte ens att jag skrivit i morse. Efter en vad som kändes lååhååhång arbetsdag kom jag hem och bokstavligt talat la mig på golvet. Helst av allt hade jag velat lägga mig i solen och pressa lite, men gick det tro? Nähädå, strålande väder hela förmiddagen men när Sara slutar sin arbetsdag är det givetvis mulet. Bitter. Nåväl jag och babe började istället laga lite gemensam middag. Av en händelse råkade vi med lite olja sätta fyr på spisplattan, jag fick ett hysteriskt skrattanfall och babe fick blåsa ut elden. Fick finbesök innan zumba och efter utepass är jag välbehövligt trött i kroppen. Tryckt i mig mängder med ost och ägg till so you think you can dance och drömmer att jag är typ lika grym som de som deltar. Och just det ja, sis är här hos mig med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0