Just saying

Lillasyster bestämde tydligen att vi skulle till Malmö idag. Planen var att vi skulle hitta på nåt tillsammans med Mami en dag då vi alla tre var lediga, like today. Like going to Åhus. Jo men så var det ju det här med den svenska sommaren då. Vem fan åker till Åhus och lägger sig på playan när det är mulet och överhängande regnrisk? Inte jag iaf. Eller jo, en gång gjorde jag faktiskt det fast då var det helt schizofrent och inte som idag. Jag tror faktiskt att jag hade kunnat bli meteorolog. Kära svenska folket, idag har vi klass tre varning och ett inkommande regnoväder väntas dra in över hela landet under eftermiddagen. För övrigt blir det mulet. Ganska bra va!!? Alla hade älskat mig för ingen hade ju kunnat påstå att jag hade fel. Och om jag någon gång faktiskt hade haft fel så hade dem älskat mig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0