Kärlek kärlek massa kärlek

Alltså jag ska fan lära mig spanska. Äälskar spanska. Tycker det låter så fint, vill också pladdra på fort och vricka tungan. Anyways. Nu har vi då varit på cuba café med Mami. Äääälskar det stället och bara måste återkomma dit snart igen. Underbart, fantastiskt, älskvärt! Började Malmö med middag på TGIF där de hade mest oförskämda personalen i Malmö närområde. Typ. Synd, för sist jag var där var det tiptop, detta drog ner mina tankar om det stället en aning. Så det blev ingen dricks där inte. Fortsatte via taxi till folkets park där det var värsta kön in till Sveriges cuba. Haft askul, lillasyster dansade sönder sina skor och Mami sa att hon kände sig som en käring i sin klänning. Jag sa till henne att nästa gång tar vi en lite kortare modell, fast hon ville mer satsa på jeans. Well that's fine too. Vi lämnade när vi var på topp, och jag hade två bra sista danser. Så nu sitter vi på ett pågatåg och ser ut som tre sletna lik. Åh nu är du jätteblek sa Mami till mig, tack sa jag och kletade ner ansiktet med halva burken bronzing som Sis hade med sig. På tal om Sis, eller ja egentligen på tal om syskon och syskonlikhet. När vi var på väg ner säger hon "Alltså ibland tittar jag på folk och tänker vilket djur dom är!".  Så jävla sjukt, svarar jag, för det gör jag med! Undrar om det bara är vi!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0