Moody

Ligger på soffan hemma hos mamma och pappa och funderar på hur jag ska spendera kvällen. Boyfriend är iväg och vinner pengar till mig, hoppas jag. Så jag är lite lonely. Både vill och behöver jobba med Zumban men är inte alls på rätt humör. Vet egentligen inte vilket humör jag är på. Har inte fattat att jag har semester än, känns ju helt som vanligt. Jag är riktigt jävla glad, fast lite nollställd. Och det är massa saker jag hade velat ta tag i och lösa men som inte är möjligt just nu. Sånt är så sjukt irriterande, när man vet och vill och tänker men inte kan förrän senare. Som att man vill ha den där sjukt snygga klänningen ikväll, fast den ligger på posten och posten har stängt och öppnar inte förrän imorgon. Arrrgh, den känslan typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0