Powerwalk

Tog en lång runda med sis ute i det halvsoliga vädret. Tappade tempo halvvägs då hon fortfarande kände sig svag i kroppen efter att ha salsat i fyra timmar på cuba café i fredags. No wonder. Saknar dansen, känner mig så seg i kroppen och längtar efter att få köra ett rejält pass. Mår inte bra när jag inte får röra på mig. Får och får. När jag är en latmask och inte gör är mer sanningsenligt. Följde med Sis hem till föräldrahemmet och fick pannkakor gjorda på kokosmjöl, mycket gott. Fyllde med lite hallonsylt, jordgubbar, blåbär och keso. Sis gick till jobbet och jag valde att stanna några minuter till för att bara vara. No stress. Gör precis det jag känner för idag och bara älskar att jag inte har mer än fem arbetsdagar till semester. Femton totalt, innan plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0