Rosa rosé

Godmorgon. Det är nästan morgon för mig, jag sov till halv tolv. Halv tolv. helt seriöst. Vaknade av att Mami ringde och skulle prata om ikväll. Jag for upp som ett spjut och frågade förtvivlat vad klockan var eftersom att hon förvånat frågade om jag fortfarande låg och sov. Ja herregud, jag säger ju det. Det måste vara något fel på mig. Really. Hann inte mer än att äta frukost, eller vi kan ju kalla det brunch med tanke på vad klockan var, innan nästa samtal kom. Fick mitt första pass som barnvakt åt bebis, gick mycket smidigt då bebis låg och sov. Vaknade igen efter tjugo minuter lagom till att bebis mamma tittade hem igen. Så nu sitter vi ute,  eller ja vi satt ute, och lunchar med ett glas vin. Så jävla mysigt. Skål. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0