When i sleep i sleep because i have to sleep

Ja jag säger då det, mina sovmorgnar. Hur fan ska jag lyckas med att gå upp vid sex imorgon bitti? Och nej, mitt förra inlägg skrev jag inte i morse kl nio, jag skrev det i natt kl två. Men jag kände att jag inte behövde mata er med sjuttioelva inlägg samma natt så jag körde lite fusk. I själva verket låg jag och sov när det inlägget postades. Det har blivit som en sjukdom det här sovandet! Det är helt knäppt. Lillasyster ringde och väckte mig kl elva. Men visst det blir ju en ond cirkel. Är man uppe till kl två på natten så sover man kanske till elva på förmiddagen? Jag blev i alla fall lite deprimerad eftersom att jag nu inte hann med riktigt allt jag hade tänkt mig. Fast jag omstrukturerade lite och hann med en del ändå. Så nu har jag precis dansat Gotye ute på ängen och ska gå in och göra mig redo för en ny härlig arbetsdag. Känner knappt av ironin, gör ni? Först, salladsbaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0