Det är bra för du har inte så stort huvud

Sitter hos darling m och hon torkar bort svart sprayfärg ifrån min nacke med en disktrasa. Cosy. Har haft catwalkprovning i tights och bikini. Och holy crap vad vi har idéer hon och jag ( okej mest hon kanske... Fast jag ger mycket feedback och det är ju bra). Det kommer bli asnice med outfit och uppsättning. Och bra att jag inte har så stort huvud då, eftersom att allt ser stort ut på. Såå bäst är hon. Madie. Jag menar, idéer har väl alla men hur många gör verklighet av dem?! Sen om jag vill hade jag ju kunnat stanna till torsdag fm kl 9.45. Åtminstone på parkeringen. Glömde att det är röd dag imorgon så var väldigt generös med växeln.


Kommentarer
Postat av: Minna

ååh rooligt :)

2012-06-06 @ 09:19:18
Postat av: madde

HAHAHAAH du är ju för rolig :D:D



Visningen kommer bli nice!! :D

2012-06-06 @ 10:47:42
URL: http://kentmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0