Gott snack

Vet inte varför jag skrev den rubriken egentligen. Men det fick mig att tänka på en gammal klasskompis som ofta använde det uttrycket. Blev lite nostalgisk ikväll och tänkte på svunna tider, det kan vara vinet. Bero på det alltså. A ni vet. Men de där kvällarna med guitar hero rakt igenom hela förfesten som efterföljdes av porrdans på nattklubbsgolvet gick fan inte av för hackor. Alltså guitar hero. Jag fattar inte att man kunde suga så mycket på något. Minns särskilt en gång då jag och darling M tävlade mot varandra, hon klassade ut mig totalt så O snodde gitarren utav mig och spelade förbi henne. Rejält. Hon hade full fokus på tvskärmen och märkte ingenting utan satt bara och svor och utbrast vid upprepade tillfällen att hon inte fattade vad som hände. Strax innan målgång fick jag tillbaka gitarren för att hon inte skulle upptäcka vårt fusk, och förlorade! Än idag tror jag att det är ett lika stort mysterium för alla inblandade hur det ens var möjligt att vår match kunde sluta som den gjorde. Ja inte tack vare min insats då, men med tanke på den hjälp jag fick. Porrdansandet sen, det är en annan intressant faktor. Jag tyckte alltid att jag var bäst och typ ägde hela dansgolvet. Minns inte ifall jag ens låtsades vara ödmjuk gentemot andra. Troligtvis inte. Många gånger var jag riktigt jävla grym, dansade järnet och röjde hela stället. Lika många gånger såg jag antagligen ut som en övertänd Tina Turner, all lost in space. Och kära tant minneslucka dök upp i stort sett varje dagen-efter, men det gjorde ingenting för ångest visste jag knappt vad det betydde. Pinsamheterna skrattade vi oss igenom jag och mina girls. Det var no worries, det kom ju alltid en ny morgondag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Minna

haha du är så jävla bra !! <3

Svar: Löv jo
Sara Evelina

2012-06-29 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0