Hellow

Alltså den här dagen började riktigt bra. Sett till ätandet då. Avstod kakor och bakelser när jag och Mami gick till fiket i väntan på att kön skulle minska inne på Apoteket. Var, som jag tidigare berättat, inne på Ica och köpte lunch ifrån salladsbaren. Strax innan jobbet gick det snett. Hittade en godispåse här hemma som jag dök ner i. Kom till jobbet där en utav kollegorna hade slängt ihop en jäkligt god daimtårta. Slängt ihop och slängt ihop, det vet ju inte jag egentligen. Hon hade kanske lagt ner hela sin själ i den här tårtan. A men smarrig var den i alla fall. Så jag åt, och jag åt ganska mycket. Så har hela kvällen fortsatt, småätit hela jävla tiden. Kom hem med fet ångest, ställde mig och gjorde hundra benböj. Hade behövt göra hundra till. Det gör jag kanske också. Skulle behöva göra planka och en del mountainclimber. Tog ett glas vin och satte mig i soffan. Med fortsatt ångest. Och utan kläder inför morgondagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0