My god

Lovade ju att uppdatera dagen nu ikväll, ångrar mig lite eftersom att jag är komatrött och ska upp fem imorn. Iaf, i korta drag. Som vi pratade om så var ju Anneli jättelänge inne på esprit innan vi fick det där kaffet. Sen hamnade vi supertaggade i en taxi på väg till idrottens hus och köade i kanske en kvart för att komma IN!!! Det hela började med att jag blev så besviken för att det inte fanns några kläder i min storlek. Fast sen fann jag mig i situationen och fick berättat för mig att det skulle säljas kläder även imorn. På Zumba gold alltså. Sen hade vi askul, jag tror iaf att jag talar för alla när jag skriver det! En fridatjej kom fram och pratade med mig efteråt och fick mig så himla glad. Ännu mer glad!! Väl "hemma" tog även jag en dusch. Och hör, jag tvättade håret också! Trodde ni inte va, efter det här med gårdagens Zumba?! nåväl. Kvällen fortsatte med att vi hamnade på Marias tapasrestaurang. Alltså vilket ställe! Underbar mat. Har inte ätit så gott
på väldigt länge. Vinet det gick också ner faktiskt. Vi avslutade med ett glas på hotellet innan bedtime. Så. I korta drag alltså. Haft en fabulös dag, eftermiddag och kväll. För övrigt så sparar jag på en hemskas massa kvittot. Det var väl allt. Tror jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0