Tvåtimmars

And we did a double. Just nu har jag så sjukt mycket motivation till min träning så jag bara måste ta vara på den. Känner redan i kroppen att jag kommer ha fet träningsvärk på fredag. Älskar träningsvärk! Körde dubbelpass utomhus med bodypump release följt av zumba. Sög rejält i kroppen av att dansa i gräset. Alltså på bodypumpen släppte damen framför mig en sån brakare när vi körde benböj så jag trodde att jag skulle få ett riktigt skrattanfall. Hon själv tyckte nog det hela var ganska generande, inte så konstigt kanske. Hon var sist på plats och tryckte in sin bräda och stång mitt framför mig. Sen släpper hon värsta vädret, tur för henne att den var luktfri. Zumban var helt rörig idag, telefonen har typ slängt väck vissa låtar ifrån min playlist. Fattar det inte! Fick improvisera och när jag i all hets försökte få rätt låt på rätt plats skrek jag nog sjutton gånger att dom skulle gå och dricka, för det är sååå viktigt i den här värmen. Efteråt körde jag öppen dialog och alla var positiva till utomhusträningen, jag bad om ursäkt för min oorganiserade playlist men det verkade inte som att det hade stört någon enormt mycket. Blev så glad när jag slängde mig på soffan efter en kall dusch och insåg att So you think you can dance har dragit igång igen!! Blir så disträ när jag tittar på tv och gör något annat samtidigt, det här inlägget har jag hållt på att skriva i drygt en timme tror jag. SYTYCD är slut och nu ska jag borsta gaddarna. Första och sista jobbdagen för den här veckan imorgon, hehe. Sen tar vi midsommar, gott!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0