And she's licensed

Vilken fantastisk dag!!! Åååh den hade gärna fått börja om från början igen. Träffat många zumba friends och är numera licenserad instruktör för zumbatomic! Blivit positivt överraskad av hur vänliga människor faktiskt kan vara. Och vår Zes var bara helt fantastisk! Izabella Kin hette hon och man ville bara ge henne en stor kram. Hon skulle nog börja utbilda i Sentao här i framtiden, och jag bara måste åka på det då! Looved her!!! Lunchade med en tjej vid namn Adila, som var på besök ifrån Bosnien. And made friends with a girl named Diana, som jag just nu försöker hitta på fejan (men det är ju helt kasst o försöka hitta via mobilen)!!
Och när jag skulle med bussen satt där två andra zumbisar som skulle med samma buss! Helgulliga var dom. En mörk lång tjej, fantastiskt vacker, och en lite äldre kvinna som såg lite italiensk ut.!

Nu vill jag bara köra igång!! Först, DUSCH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0