Happy ending

Haft en jättego morgon, kunnat ligga och dra mig innan det var helgfrukost. ÄLSKAR helgfrukost, vilket innebär att jag sitter i kanske två timmar och bara låter bli att stressa. Uppskattar det något enormt! Kanske inte mer än att bli utbjuden på middag och få sitta ett par timmar på en riktigt bra restaurang och njuta av livet.. Men minst lika mycket! Får liksom ro i själen. Nu har jag egentid, det var jag i behov av. Ska fixa och trixa för att sedan gå uuut. En dag som denna kan man inte sitta inne. Det ska jag göra på jobbet hela eftermiddagen och det får räcka! Haha, sitta inne. Tja, lite så känner jag inför jobbet. Inlåst.

På tal om annat så var vi inne hos M och V igårkväll. Längesen vi sågs och bara pratade. Trivs i deras sällskap, så det var mysigt. När jag stack in huvudet så skrattade alla och skrek "Happy ending!".. Tolkade det som att jag såg lika trött ut som jag kände mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0