Knäpp i bollen

Jag har drömt såna mysko drömmar!! Vaknade av ett ryck tidigt i morse och fattade ingenting. Gick upp och yrade innan jag gick och la mig igen, sen drömde jag riktigt udda om jobbet. Men hallå! Inte nog med att man ska dit idag utan vi drömmer lite om det innan också. Aaallt för jobbet. Oh no! Tog tydligen lite sovmorgon idag, behövde antagligen det då!


Nämen titta! Här har vi nattduksbordet som blev uppsatt i helgen (hylla I know). Måla lite på det sen med så blir det nog bra!


Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppas inte du drömmer mardrömmer även efter du väljer att sluta .. puh:/

Kmr bli fint med hyllorna, ska dom vitmålas? en på var sida?

2012-03-12 @ 13:11:03
Postat av: Sara

Tack Minnsan, ska måla lite på sidorna ja! Jobbdrömmen var mest skum!? Knasigt ibland!

2012-03-13 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0