So fully booked

Riktigt fullbokad hela våren. Suttit i smskonversation med finaste Madie för att hitta och planera in tid! Gick sådär. Vi får lösa detta! Och då ska det in några timmars zumbatomic på schemat också. Och jag har självmant satt upp mig på lite extrajobb. But I need it! Och egentligen klagar jag inte. Jag mår bra av det. Älskar stressen på något sätt. Det får mig att uppskatta och värdera ledigheten mer än annars. Och jag tror att jag behöver det. Hatar att vara sysslolös (vilket man aldrig är ändå!) och en periodvis överbokad period som efterföljs av en lugnare passar mitt tycke perfekt! Men nu är jag trött och säger godkväll!!


Kommentarer
Postat av: madde

fick vi en dag ju :))

2012-03-20 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0