Waking up on a wednesday

Jag har många nedräkningar på gång i huvudet! De som ligger allra närmast i tiden är Ett: Den nedräkning jag har tills imorgon. Då ska jag söka SKOLA! Bara tanken gör mig lite illamående av förväntansfullhet blandat med nervositet. Och faktiskt ganska mycket lycka. Och andra känslor som jag inte kan sätta fingret på. Har inte känt såhär på a long long time och jag tolkar det som ett positivt tecken. Jag tror nämligen på att du klarar allt du väljer att utsätta dig för. Man hittar alltid olika sätt och olika vägar. Tappade tråden lite här känner jag, men anledningen till att jag skriver detta är nog för att jag liksom många andra har en rädsla inom mig. En rädsla som smyger sig på när det handlar om att bryta trygghetsmönstret. Men gör jag inte det så dör jag inombords. Vem ska tro på mig själv om inte jag gör det?!

Huur som helst. Nummer Två på listan: Stockholm såklart!! Ingen tvekan om saken.

Någon mer som ska dit?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få låna böcker av mig!! Vi kan ta en ledig dag i pula med lite css!?

2012-03-14 @ 12:29:08
URL: http://be11an.devote.se
Postat av: Minna

Lycka till med sökandet!! När får man sen besked?

2012-03-14 @ 12:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0