Hoho?

Morning. Sjukt skönt att jag kom upp i vettig tid trots att jag är ledig. Har en tendens till att sova bort halva dagen vanligtvis. Intalar mig själv att jag behöver det, men frågan är ifall jag verkligen gör det?! Hur som! Skulle ringa och förnya mina allergirecept, fet kö så jag la på och tänkte ringa igen om ett tag. Det hela kommer troligtvis att sluta med att jag helt enkelt glömmer bort att ringa igen. Fattar inte hur man kan vara så tankspridd. Sen undrar jag vad fan som hände med min kompis? Trodde att vi hade bokat tid nu när jag har ett par lediga dagar. Men nej då, ingen sol i sikte. Fikadejt med Bella babe o Hollywolly står på schemat. Ska nog ta och höra av mig och se ifall we're still on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0