Kör hårt

Träffat J idag, längesedan sist så det var på tiden! Fick mat och så tog vi en promenad under solens strålar. Gick vidare hem till B för en snabbis. Tillsammans med henne o S. Snabbis som i snabbdejt då, så det var inte roligare än så.. Ja ni fattar. Snart Zumba, och jag ångrar att jag gick in och kollade bokningslistan. Blir alltid så negativ när jag ser att det är ett få antal bokade. Inte van vid det på zumbapassen heller, men det brukar ju gå bra i alla fall. Har saknat det sen förra veckan och ser fram emot att få röra på mig. Blir en riktig zumbavecka nu, ons fre lör sön. Härligt! Bokat träff med kusin J tills på fredag kväll också. Kommer bli toppen!


En liten parentes för att klargöra mitt felaktiga ordval i tidigare inlägg. Ackompanjerat Av och inte Med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0