Kristianstad

Riktigt jävla taggad inför morgondagen! Såå, alla ni som har vägarna förbi Lilla torg i Kristianstad imorgon kl 12.30 kommer att få ett sprudlande miniminiframträdande av tre zumberas! <3 Fattar inte hur jag ska komma till ro och somna när huvudet nästan exploderar av tankar o idéer o funderingar kring livet i allmänhet..

Alltså jag har så många ord och så mycket känslor inom mig som jag helst av allt skulle vilja släppa fram, men de kommer 1. Inte ut alls. Eller 2. Ut helt fel. Är inne i en helsnurrig Saraperiod! Men, one thing i can tell u!! Behöver lite stadsliv. Dont ask me why. Men det känner jag. Åååh godnatt alla söta, time to sleep.


Kommentarer
Postat av: madde

älskar dig med sara! lycka till imon!

Jag ska försöka titta :)

2012-05-04 @ 00:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0