Lite nytta

Känner i rumpa och ben att träningen igår, totalt ca 30 min, gjort nytta. Så ni ser, en halvtimme är bättre än ingen halvtimme. Plankan är också helgrym att köra, det gäller att bara GÖRA det. Stå en minut om dagen. EN MINUT. Det kan man börja med. Eller en minut i tre omgångar. Där kan inte ens jag protestera och säga att jag inte har tid. Hade kunnat tillbringa hela dagen med fitness, det ger mersmak när man är uppe i det, men såklart ska jag jobba hela dagen. Så det enda positiva skulle väl vara att det är röd dag och fett med ob. Sen är det faktiskt lite roligare när det blir annorlunda dagar med friare schema och mycket folk. Nu var jag väl optimistisk?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0