Monday morning

Då var det ny vecka igen ja! Vi bäddade ner oss på soffan igår framför tvn. Vaknade också där i morse. Har precis fått i mig massa frukost och gått ut i solen. Just nu är det så sjukt perfekt, hade kunnat sitta här hela dagen. Drömmer om semester och drömmer om Turkiet. Igår kom vi fram till att det är tre månader dit. Oj, hela tre månader tänkte jag. Å andra sidan om vi vänder på det hela så kanske man borde säga, oj har det gått över ett halvår sen vi bokade. Redan?! Eh what!! Har en skön vecka framför mig nu. Ledig i två dagar, och har med anledning av lillasysters bal tagit ledigt även halva torsdagen. Sen är det fredag och jag jobbar ett fm pass med efterföljande Zumba. Whoops sen har vi helg och då blir det först hbg och zumbaeventet på lördag. Vi övernattar och upp i ottan för en dag med Zumba goldutbildning i Danmark. Se där, nu har jag ju dragit hela veckan! Behöver inte blogga förrän på måndag igen då?! Hehe. Behöver och behöver. Hade nog fått kli i fingrarna om så vore fallet. Nehe någon kvart till här ute innan jag ska ge mig ut på äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0