Nane

Vaknade precis på soffan efter en liten nap. Tror att jag ska köra och köpa lite frukt. Hoppa upp på cyllen o trampa iväg med goemusik i öronen. Valde nämligen mellan soffan eller gymet efter maten, kan inte säga att motivationen svek mig men hade nog redan bestämt mig för att ta gymet imorgon. Work out efter jobbet. Kör ju inga pass denna vecka med anledning av långhelgen så jag känner mig helt slapp i kroppen bara av den tanken. Ikväll ska jag köra massa planka, har varit riktigt dålig med det på sistone. Behöver ny zumbaskit till passet också så jag väntar mig grym musik på nästa utskick. Cuba café på lördag!!!!! Salsa!!!!! Men vi kan inte prata mer om det för tillfället för jag har fetebry med klädval. Har ju för fan INGA KLÄDER! Hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0