Face it


Förbannar mig själv för att jag stoppade in linserna i ögonen i morse. Det svider och gör ont, precis som i hela halsen, huvudet och resten av mig. Tog med mig brillor dock och får nog peta ut mina instoppade extraögon när jag kommer till stan. Jag förstår att jag inte är kry men jag är livrädd för att missa något i skolan. Speciellt som idag när vi har laboration. Jag vill inte ha saker att ta igen, jag vill ligga steget före. På fredag blir det första gången jag missar, då vet jag att jag missar. De har flyttat en gästföreläsning helt och hållet. Alltså ibland bara hatar jag när saker och ting ändras eftersom att man redan har planerat efter det första utgångsläget. MEN jag vet. Ska jag vara verksam inom yrket jag utbildar mig till så kommer det är hända många fler gånger än såhär. Face it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0