Feed me



Vem beställer en ny säng med hemkörning utan inbärning? Jo det gör tydligen jag. Ingen hemma för att ta emot den dessutom, fjäskade lite för bästa mami och hon lovade att sluta en timme tidigare från jobbet. Fina mami. Så nästa vecka dyker den upp, känner mig lagom förväntansfull. Vem köper en säng utan att ha provlegat den? Jo det gör jag. Men innan tisdag har jag diverse andra saker att bekymra mig för. Hur jag ska få min tid att räcka bl.a. STOR projektredovisning på måndag morgon och vi har suttit och planerat hela dagen idag. Vi var inte riktigt färdiga när jag valde att smita. Nästan men inte riktigt. Så nu sitter jag här igen. Med blodsmak i munnen. På tåget. Vrålhungrig dessutom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0