Ironi



Svettig som fan, mina fötter pulserar och halsen törstar efter vatten. Fick ta en halstablett. Sprang till tåget idag, vad blir det nu? Tredje gången? Blev omsprungen av en kille med världens roligaste stil, han sprang inte han tog riktiga älgasteg. Hade han sprungit intill en älg så hade han fan hållit jämna steg alltså. Skönt att jag hann med tåget iaf, hade inte orkat vänta i en timme idag. Däremot hade jag högt och tydligt kunna utbrista Nej men va faaan!!! när jag satte mig ner i sätet. Såg fram emot att sätta mig ner och bara klunka vatten. Det kunde jag ju tro, flaskan blev kvarglömd i skolan. Givetvis. Känner hur hela jag utstrålar sarkasm på hög nivå. Får nog peta in hörlurarna i öronen, har världens smaskare bakom mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0