Nu får det vara nog



Jag somnade tidigt igår, gick medvetet och la mig eftersom att jag både var sjukt trött och förvissad om att jag skulle upp tidigt idag. Min hals skrek när jag vaknade, utan att det kom någon röst. Jag är less på det här nu. I en och en halv vecka har jag haft så ont emellanåt så att jag inte har kunnat prata. De andra gångerna har jag heller inte kunnat prata för då har min röst övergivit mig. Jag har fan provat allt. Honungsvatten med ingefära. Kanel. Strepsils. Diverse halstabletter. C-vitamin, både färsk och brusande. Har suttit med värmekudde över rygg nacke och hals. Har för fan till och med druckit kaffe enbart för att det är varmt. Jag har slut på idéer. Alla hjälpande tips mottages varmt.





Kommentarer
Postat av: Minna

Du ska gå till doktorn och be om pencillin/antibiotika - för du kan skada dina stämband för livet! Min chef var jääävligt nära att göra detta, hon hade ont i halsen, rösten försvann sen när hon gick dit och fick sig undersökt, ja då hade hon inflammation på stämbanden vilket är skitfarligt. Nu låter jag hård och kanske skrämmer dig men fuck - se till att läkarna hjälper dig gumman! <3

Svar: söt du är gumman. tack för omtanken <3
Sara Evelina

2012-11-06 @ 12:47:50
Postat av: fru Wihlborg

Håller med kompisen ovan!
Annars var ju mitt förslag whisky... Eller Jäger... Bara för att jag är nykterist.

2012-11-07 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0