Tentatentatentatentatentatentatentatenta

 
 
Self confidence? Oj vad jag inte tror på mig själv just nu. Kört lite "ställa mot väggen" över facebookchatten och de flesta svar kunde jag ju. Jag vet att jag kan, men jag tror bara inte att det räcker hela vägen. Tänk om det kommer en helt annan fråga, någon som jag inte alls är förberedd på. Vi ska trots allt sitta och skriva tenta i fyra timmar, jag förväntas nog kunna en hel del liksom. Vilket jag ju gör. Men ni fattar! Man tror att man har värsta inlärningsförmågan.. fotografiskt minne. But no. Och när jag hamnar i detta mood så gör jag det alltid rejält. Då behöver jag träna, både mentalt och fysiskt. Pumpa rumpa, dansa, träna magen. Så man rycker upp sig lite. Det hör ihop det där för mig, mår mycket mycket bättre mentalt när jag rör på mig. Men här sitter jag med ångest och äter djungelvrål. Hatar djungelvrål. Gör så konstiga saker i det här tillståndet, är inte mig själv. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0